czwartek, 16 lipca 2015

Od Feniks (c.d. Feanaro i Cardosy)

Siedziałam na skale bawiąc się łukiem z którego po 2 latach nauki chciała bym wreszcie umieć strzelać. Ruszyłam w stronę pobliskiej rzeki gdy nagle coś przykuło moją uwagę. Zauważyłam demonice (która zdawała się być zagubiona najprawdopodobniej dopiero ją zesłali) i elfa (którego zamiary niby były złe, a niby neutralne). Ukryłam się by obserwować co się wydarzy. Byłam na tyle daleko, że to co mówili było nie wyraźne i nie zrozumiałe. Zaczęłam się zastanawiać nad tym co dalej robić. Mogłam wciąż ich obserwować, pójść nad rzekę tak jak planowałam lub zaingerować bo z potyczki demona z elfem nie może wyniknąć nic dobrego. Postanowiłam jeszcze chwile posiedzieć w ukryciu i w razie czego zaingerować.

Feanaro, Cardosa co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Xat nasz potężny i wspaniały