piątek, 7 sierpnia 2015

Od Gabriela (c.d. Sylwii)

Tym razem usłyszałem jej myśli wyjątkowo wyraźnie, ale nie odpowiedziałem. Ujawnianie wszystkich swoich mocy było ostatnią rzeczą, o jakiej marzyłem. Nie ruszyłem się z miejsca, jednocześnie dając Wyji do zrozumienia, że może atakować. Tygrysica błyskawicznie skoczyła kobiecie na plecy, ale Sylwia wykonała skuteczny unik, przez co towarzyszka wpadła na mnie, tym samym wpychając do wnętrza domu. Zanim się spod niej wygrzebałem, Sylwia zdążyła przybrać bojową postawę.
-Tak to się wita gości?-Zapytałem.
-W zasadzie to o to samo mogłabym zapytać-warknęła.
-A kto zaczął?
~Na co czekasz?~Zaskomlała w myślach Wyja.~Bij zabij, zanim ona to zrobi z tobą.
~Japa. Zaczyna się być ciekawie.

Sylwuś? Za to Gabryś ma urok osobisty XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Xat nasz potężny i wspaniały