środa, 26 sierpnia 2015

Od Rosie (c.d. Gabriela)

Dzięki temu, że Gabriel przybiegł do nas tak szybko nie pokonali nas tak szybko.
- Wiesz za dużo to nie!- odpowiedziałam z uśmiechem
Gabriel wraz z Wyją dawali sobie doskonale radę, ale napastników było coraz więcej i więcej.
- Hej Furri powiedz im, aby zakryli sobie uszy. - powiedziałam do swojego futrzaka i wyciągając swój flet zaczęła powoli śpiewać. Jak tylko zauważyłam, że Gabriel jak i Wyja mają zasłonięte uszy zaczęłam grać. Wszyscy napastnicy zostali przeze mnie kontrolowani.
- Co ty robisz? - zapytał się Gabriel
~Ona ich kontroluje za pomocą swojej gry na flecie~ powiedziała Furii poprzez telepatie
- Rozumiem! - odpowiedział.
Nie chciałam się dać rozproszyć i kończąc swoją grę na flecie wyjęłam swój sztylet przywołując duchy, które się nimi zajęły.
- Wybaczcie mi. Teraz możecie odsłonić uszy. - powiedziałam dotykając rękę Gabriela. - Dobrze się spisałaś Furii. - zmieniłam natychmiastowo temat.

Gabriel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Xat nasz potężny i wspaniały