sobota, 12 września 2015

Od Rosie (c.d. Gabriela)

Gabriel poszedł do pokoju się przespać. Zakluczając się sam w pokoju. Wyja kończąc jeść, również poszła spać. Ja biorąc po cichu wszystkie talerze, pomyłam je. Po cichu wychodząc z Furii z domu Gabriela, poszłam na dach budynku. Deszcz przestał padać, a niebo się rozjaśniło.
~O czym chciałaś mi powiedzieć Furri~ zapytałam zwierzaka.
~Rosie nie są to może najlepsza wiadomość, ale powinnam ci powiedzieć. Czytając ostatniej nocy z gwiazdy, powiedziały mi co nie co. Ci ludzie którzy nas zaatakowali, polują na ciebie. W tej wiosce nikt nie ma mocy takich jak ty i ktoś się o tym dowiedział i chce ciebie wziąć za wszelką cenę.~ powiedziała Furri, martwiąc się o mnie.
~Spokojnie mała, nic mi nie będzie. Chciałabym zostać w tej wiosce trochę na dłużej dlatego też tak zrobię. Wiesz, że nic mnie nie zatrzyma.~ odpowiedziałam biorąc futrzaka na ręce. Obserwowałyśmy przez jakiś czas jeszcze zachodzące słońce i wróciliśmy do domu Gabriela. Siadając na sofie Furri położyła się tuż obok mnie, a w dodatku przyszła do mnie również Wyja. Pogłaskałam ją po głowie i siadając na sofie położyła swoja głowę na moje kolana. A ja po krótkim czasie również zasnęłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Xat nasz potężny i wspaniały