środa, 16 września 2015

Od Rosie (c.d. Gabriela)

~ Głupia ja. - powiedziałam do siebie. Po dłuższej chwili poczułam zimną dłoń na moim ramieniu. Nie lubiłam i wciąż nie lubię jak ktoś mnie dotyka więc odruchowo odsunęłam się. Robiąc trochę miejsca na ławce, Gabriel przysiadł się do mnie. Gabriel zamknął oczy i zaczął oddychać przez usta. Wyglądał jak by był zmęczony, zły i nie wiadomo co jeszcze. Przyjrzałam się bardziej Gabrielowi i jego ponurej minie. Wyglądał nawet uroczo. Uśmiechnęłam się, a on w tym czasie otworzył oczy.
- Dlaczego się na mnie patrzysz? - zapytał
- Wybacz, ale nawet uroczo wyglądałeś. - powiedziałam z uśmiechem. - Chciałabym ciebie też przeprosić za to, że odsunęłam się tak gwałtownie. Ale to nie ze względu na ciebie. Ja po prostu boję się jak ktoś dotknie mnie z zaskoczenia. Naprawdę Cię przepraszam!
Gabriel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Xat nasz potężny i wspaniały